IndeksLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

Share
 

 Rasy i rangi

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Rave Clitz



Liczba postów : 4
Dołączył/a : 01/06/2015

Rasy i rangi Empty
PisanieTemat: Rasy i rangi   Rasy i rangi EmptySro Cze 03, 2015 5:40 pm

-----------------------------------
Shinigami
-----------------------------------

Siła przy walce wręcz shinigami wynosi 75%

  • Ranga: Szeregowy Shinigami
    Zdolności: 2 umiejętności startowe, 3 kidou startowe do wyboru (można wziąć 3 umiejętności startowe i nie brać kidou).
    Opis: Szeregowy to postać, która dopiero co zaistniała w szeregach bogów śmierci. Zazwyczaj nie posiada Shi-Kai i nie może się równać z oficerami. Do jego podstawowych zadań należy zabijanie pustych i pomaganie duszom przejść do Soul Society. Dodatkowo, ich zadania mogą być różne zależnie od oddziału do którego należą.
    Wymagania: Można zacząć od razu jako szeregowy po akademii lub ukończyć ją na fabule z MG, ucząc się w jej trakcie walki wręcz, mieczem i umiejętności (oraz kidou) które wybraliśmy na start. Otrzymuje się za taką fabułę nagrodę nieco wyższą niż za zwykłą fabułę.

  • Ranga: Oficer
    Zdolności: Otwieranie bramy Senkai, Przywoływanie Piekielnych motyli.
    Opis: Oficer jest jednym z najlepszych Shinigami. Oficerowie mają przypisane numery, które zazwyczaj określają ich siłę. Czym niższy numer, tym silniejszy jest Shinigami. Oficer wykonuje bardzo ważne misje i może otwierać bramę senkai za pomocą swojego zanpakutou.
    Wymagania: Ukończenie fabuły na oficera (by do niej przystąpić, wymagane jest około 5000 reiatsu)

  • Ranga: Porucznik
    Opis: Porucznik to 2 oficer. Jest najsilniejszy zaraz po kapitanie. Porucznik jest wyznaczany jest do najważniejszych misji i zastępuje kapitana, kiedy nie ma go w pobliżu.
    Wymagania: Ukończenie fabuły na porucznika. W przypadku jeśli stanowisko jest zajęte, można o nie walczyć z obecnym porucznikiem jeśli tylko zgodzi się na to on i kapitan oddziału. Jeśli odmówią, trzeba szukać innej drogi...

  • Ranga: Kapitan
    Bonus: Kapitańskie Haori (jego krój można modernizować według swej woli)
    Opis: Kapitan to najsilniejsza osoba w dywizji. Prawie zawsze posiada Bankai i jest śmiertelnie groźny. Chodzi ubrany w białe Haori. Jest podporządkowany tylko kapitanowi głównodowodzącemu (chyba, że nim jest).
    Wymagania: Osiągnięcie poziomu siły godnej kapitana. W przypadku jeśli stanowisko jest zajęte, można o nie walczyć z obecnym kapitanem (tylko na śmierć i życie).

  • Ranga: Kapitan głównodowodzący
    Opis: Jest to kapitan pierwszej dywizji. Znacznie przewyższa poziomem reiatsu pozostałych kapitanów i ma decydujący głos podczas podejmowania decyzji.
    Wymagania: Pokonanie obecnego kapitana głównodowodzącego (może on też ustąpić jeśli uzna naszą wyższość)


-----------------------------------
Puści
-----------------------------------

Siła pustego przy walce wręcz wynosi 100% siły

  • Ranga: Hollow
    Zdolności: 2 umiejętności startowe, unikalna umiejętność (rozwijająca się na każdym poziomie ewolucji) i zdolność otwierania garganty.
    Opis: Pusty to dusza, która zamieniała się w potwora zjadającego inne dusze. Charakterystycznym znakiem Pustego jest maska. Puści są zawsze głodni. Mogą przybrać na sile poprzez zjadanie innych Pustych.
    Wymagania: Można zacząć od razu jako pusty lub zrobić fabułe z MG, w trakcie której jako dusza tracimy łańcuch dusz lub też zostajemy zjedzeni przez pustego. Otrzymuje się za taką fabułę nagrodę jak za zwykłą fabułę.

  • Ranga: Gillian
    Zdolności: Negacion, ewolucja unikalnej umiejętności.
    Specjalna właściwość: Na tym etapie ewolucji, siła i wytrzymałość pustego zwiększają się do 120%, jednak jego szybkość i zręczność spadają do 80%.
    Opis: Gillian to pierwszy z linii ewolucyjnej menosów. Jest wielki i powolny. Zwykłe Menosy są bezmyślne i poruszają się stadami, podporządkowane Adjuchasom, ale zdarzają się wyjątki, które pożywiają się swoimi braćmi.
    Wymagania: Regularne zaspokajanie głodu poprzez jedzenie innych pustych, osiągnięcie około 6000 reiatsu oraz specjalna fabuła związana z procesem ewolucji.

  • Ranga: Adjuchas
    Zdolności: Utrata Negacion, ewolucja unikalnej umiejętności.
    Opis: Adjuchas to kolejna forma ewolucji menosa. Zbliżony jest wielkością i wyglądem do zwykłego Pustego, ale jest silniejszy i mądrzejszy. Każdy Adjuchas posiada osobowość w przeciwieństwie do swojego ewolucyjnego poprzednika. Adjuchasy mogą mieć własne stadko zwykłych Gillianów
    Wymagania: Regularne zaspokajanie głodu poprzez jedzenie innych Gillianów, osiągnięcie około 10000 reiatsu oraz specjalna fabuła związana z procesem ewolucji.

  • Ranga: Vasto Lorde
    Zdolności: Ewolucja unikalnej umiejętności
    Opis: Vasto Lorde przypomina człowieka i jest podobnej wielkości. Jest bardzo silny, zazwyczaj niewiele słabszy od kapitana. Jego inteligencja jest na poziomie człowieka. Jest ich bardzo niewielu.
    Wymagania: Ranga Vasto Lorde jest nadawana tylko za wygranie specjalnego głosowania wśród graczy. Osiągnięcie około 20000 reiatsu oraz specjalna fabuła związana z procesem ewolucji.

  • Ranga: Arrancar
    Zdolności: zmiana unikalnej umiejętności na resurrection (większość właściwości i technik unikalnej umiejętności jest dostępna tylko po uwolnieniu resurrection; administracja może zezwolić na używanie pojedynczych, słabych zdolności pasywnych poza formą resurrection) i utrata Szybkiej Regeneracji na rzecz innej umiejętności.
    Specjalne właściwości: Reiatsu *0,9 (jednorazowo przy awansie na te rangę)
    Opis: Arrancar ewoluuje z Adjuchasa lub z Vasto Lorde. Robi to poprzez kontakt z monumentem Hougyoku. Jest bardzo silny i posiada miecz podobny do tego, który posiadają Shinigami.
    Wymagania: Ewolucja z Adjuchasa lub Vasto Lorde przez kontakt z monumentem Hougyoku. Kontaktu można dokonać tylko na fabule z MG i tylko za pozwoleniem Espady.

  • Ranga: Espada
    Opis: Espada to dziesięciu najsilniejszych arrancarów. Zazwyczaj posiadają oni swoich fraccion, czyli słabszych arrancarów, którzy im służą. Bardzo trudno ich pokonać, nawet kapitan ma z tym problemy.
    Wymagania: Pokonanie jednego z członków Espady lub zajęcie wolnego miejsca na drodze walki z innymi kandydatami.


-----------------------------------
Quincy
-----------------------------------

Siła quincy przy walce wręcz wynosi siła x50%

  • Ranga: Nowicjusz
    Zdolności: 2 umiejętności startowe, absorbowanie reiatsu 1 poziom, kontrola reiatsu 1 poziom
    Bonus: 4 srebrne rurki (Gintou)
    Opis: Nowicjusz to quincy, który dopiero zaczyna poznawać swoje moce. Dysponuje łukiem na pierwszym poziomie ewolucji. Są wysyłani na proste misje likwidacji słabszych Hollow'ów, a także zwiady.
    Wymagania: Można zacząć od razu jako nowicjusz lub ukończyć fabułę z MG, ucząc się w jej trakcie tworzenia łuku, strzelania z niego i umiejętności które wybraliśmy na start. Otrzymuje się za taką fabułę nagrodę nieco wyższą niż za zwykłą fabułę.

  • Ranga: Giermek
    Opis: Giermek to quincy który już rozwinął swoją moc na tyle by otrzymać swój własny łuk o konkretnej dla niego mocy. Ich zadania niewiele się różnią od tych wykonywanych przez nowicjuszy, jednak wysyłani są oni do tych silniejszych celów, czasem nawet rangi Gilliana.
    Bonus: +3 srebrne rurki (Gintou), 2 Seele Schneidery
    Wymagania: Osiągnięcie drugiego poziomu łuku poprzez fabułę.

  • Ranga: Rycerz
    Opis: Rycerz to quincy który opanował w całości, tak zwaną, podstawową moc jaką quincy może opanować czyli trzecią formę łuku. Rycerz otrzymuje już znacznie trudniejsze misje, nawet na terenie Hueco Mundo. Często też likwidują słabszych shinigami z oddziałów naziemnych.
    Bonus: +3 srebrne rurki (Gintou), +3 Seele Schneidery
    Wymagania: Osiągnięcie trzeciego poziomu łuku poprzez fabułę.

  • Ranga: Soldat
    Zdolności: Utrata mocy łuku (możliwość zmiany na inną broń, niezależnie od kształtu, wciąż zdolną do wypuszczania strzał), wyrycie litery na duszy (otrzymanie własnej mocy)
    Opis: Soldat może zostać każdy rycerz quincy który przejdzie próbę swoich sił w specjalnym teście. Po zakończeniu testu, na duszy quincy zostaje wyryta litera, a na jej podstawie powstaje jego nowa moc. Sam jego łuk jednak traci wszystkie swoją dawne specjalne zdolności i może zyskać nową formą. Soldat wykonują zadania bardzo szczegółowe jak szpiegowanie działań innych nacji czy też eliminowanie potężniejszych celów, np. Arrancarów.
    Wymagania: Zdanie specjalnego testu poprzez fabułę.

  • Ranga: Sternritter
    Zdolności: Vollstandig
    Opis: Sternritterzy to jedni z najsilniejszych spośród Wandenreich. Są oni jednocześnie dowódcami i główną siłą bojową armii quincy. Jest ich 26, tyle ile liter w alfabecie. Moc każdego z nich prezentuje właśnie jedną z owych liter (każdy z nich posiada najwyższą moc spośród innych mocy o tej samej literze), dlatego też czasami zwykły Wandenreich może być od nich potężniejszy.
    Wymagania: Bycie najsilniejszym spośród quincy o tej samej literze.


-----------------------------------
Fullbringerzy
-----------------------------------

Siła fullbringerów przy walce wręcz wynosi siła x75%

  • Ranga: Fullbringer
    Zdolności: 2 umiejętności startowe, Fullbring
    Opis: Fullbringer to człowiek który będąc jeszcze w brzuchu swojej matki miał kontakt z pustym. W ten sposób posiadł pewną niezwykła zdolność, mianowicie jest on w stanie wyciągać dusze z przedmiotów martwych i używać ich do swoich celów. Ci należący do rodzin zajmują się zbieraniem haraczy z ludzi czy zdobywaniem informacji.
    Wymagania: Można zacząć od razu jako normalny Fullbringer lub ukończyć fabułę z MG, ucząc się w jej trakcie używania Fullbringu i umiejętności które wybraliśmy na start. Otrzymuje się za taką fabułę nagrodę nieco wyższą niż za zwykłą fabułę.

  • Ranga: Doświadczony Fullbringer
    Zdolności: Ubieranie Fullbringu
    Opis: Jak nazwa wskazuje, Doświadczony Fullbringer to po prostu Fullbirnger który zdobył już co nieco doświadczenia i rozwinął swoją moc do pewnego poziomu. Nic dodać, nic ująć. Ich zadania w rodzinie są nieco ważniejsze od zadań zwykłych Fullbringerów i są oni ponad nimi w hierarchii. Często do owych swoich zadań biorą kilku niższych rangą w formie mięsa armatniego.
    Wymagania: Osiągnięcie około 7000 reiatsu

  • Ranga: Wyższy
    Opis: Wyższy to ranga osiągana tylko przez najsilniejszych Fullbringerów spośród rodzin. Pokazuje ona... no cóż, ich wyższość nad innymi członkami. Jak łatwo się domyślić, samotni Fullbringerzy jej nie osiągają. Stanowią radę rodziny która wybiera Głowę, a także zajmują się najważniejszymi zadaniami.
    Wymagania: Każda z rodzin ma inną liczbę Wyższych która może się zmieniać z upływem czasu. By zostać jednym z nich trzeba otrzymać poparcie trzech innych Wyższych i zgodę przynajmniej połowy wszystkich.

  • Ranga: Głowa Rodziny
    Opis: Głową rodziny najczęściej zostaje najsilniejszy z Fullbringerów w rodzinie, choć nie zawsze tak jest. Czasem o wiele bardziej ceni się inteligencje, charyzmę czy zmysł strategiczny. Tak jak rodzin, jest ich tylko trzech.
    Wymagania: Zostanie wybranym przez Wyższych swojej rodziny po przez głosowanie, po śmierci obecnej Głowy Rodziny lub gdy obecna Głowa jest uważana za niegodną dalszego piastowania funkcji. Nie trudno zgadnąć że Głowa Rodziny decyduje o dalszych jej losach.
Powrót do góry Go down
 
Rasy i rangi
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Bleach: Afterlife :: Start :: System-